Klachtenafhandeling Symbiant

Heeft u een klacht en bent u in behandeling van een ziekenhuis, dan verzoeken wij u om de klachtenregeling van het betreffende
ziekenhuis op te volgen. Deze is te vinden op de website van het ziekenhuis:

Noordwest Ziekenhuis
Dijklander Ziekenhuis
Zaans Medisch Centrum 

Bent U niet in behandeling van een van de ziekenhuizen, dan kunt u een klacht indienen via
CBKZ – Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg
Molenstraat 30
4201 CX  Gorinchem
Telefoon: 0183 – 68 28 29
E-mail: klachtenfunctionaris@symbiant.nl 

Klachtenprocedure Symbiant

Praktisch gezien is de klachtbehandeling als volgt:

  • Na het indienen van de klacht volgt er een ontvangstbericht aan de klager.
  • De klachtenfunctionaris neemt telefonisch contact op met de klager.
  • Er wordt door de klachtenfunctionaris contact opgenomen met de verantwoordelijke van de afdeling in kwestie om helder te krijgen wat er speelt en hoor- en wederhoor toe te passen.
  • Hierop volgt een vraag om een schriftelijke reactie op de klacht van de verantwoordelijke.
  • De schriftelijke reactie wordt besproken met de klager.
  • Vervolg indien nodig/gewenst, in overleg met de klager.

.