Klachtenafhandeling Symbiant
Heeft u een klacht en bent u in behandeling van een ziekenhuis, dan verzoeken wij u om de klachtenregeling van het betreffende
ziekenhuis op te volgen. Deze is te vinden op de website van het ziekenhuis:
Noordwest Ziekenhuis
Dijklander Ziekenhuis
Zaans Medisch Centrum 
Bent U niet in behandeling van een van de ziekenhuizen, dan kunt u een klacht indienen via
CBKZ – Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg
Molenstraat 30
4201 CX  Gorinchem
Telefoon: 0183 – 68 28 29
E-mail: klachtenfunctionaris@symbiant.nl 
Klachtenprocedure Symbiant
Praktisch gezien is de klachtbehandeling als volgt:
- Na het indienen van de klacht volgt er een ontvangstbericht aan de klager.
- De klachtenfunctionaris neemt telefonisch contact op met de klager.
- Er wordt door de klachtenfunctionaris contact opgenomen met de verantwoordelijke van de afdeling in kwestie om helder te krijgen wat er speelt en hoor- en wederhoor toe te passen.
- Hierop volgt een vraag om een schriftelijke reactie op de klacht van de verantwoordelijke.
- De schriftelijke reactie wordt besproken met de klager.
- Vervolg indien nodig/gewenst, in overleg met de klager.
.
